Translate

12 Temmuz 2010 Pazartesi

Yağ bezesi aldırmak

Sol kolumda, dövmemin hemen altında kendimi bildim bileli duran bir yağ bezesi vardı. Aslında zararsızdı, senelerdir gül gibi geçinip gidiyorduk kendisiyle. Ta ki birkaç hafta önce durduk yere şişip kızarana kadar. Darbe almış da olabilirim fakat neden böyle olduğunu kestiremiyordum. Sık sık kaşınıyor, sızlıyor ve herhangi bir temas olduğunda acı veriyordu. Dedim ki ben bunu bir dermatoloğa göstereyim. Gittim hastaneye, dermatolog (Dr.Bilgehan Yılmaz) beni muayene etti ve "zararlı birşey değil, istersen hemen alırız" dedi. Dedim ki alalım. Bir cerrah arkadaşına sevketti. Plastik cerrahi uzmanı arkadaşı Op.Dr. Çağrı Sade de beni muayene ettikten sonra iki dakikada alırız dedi. Yattık masaya, çok kısa ve zahmetsiz bir operasyon. Hiçbir acı hissetmiyorsunuz ve sonrasında da kalkıp hayatınıza kaldığınız yerden devam ediyorsunuz. Tabi dikiş olduğu için bir süre o bölgeyi zorlayıcı hareket yapmamak ve mikrop kapmaması için denize falan girmemek gerekiyor ama, bu kadar. Şimdi artık ondan kurtuldum, hem kolum hem kafam rahat. Böyle bir yağ bezeniz varsa ve sıkıntı veriyorsa, hiç korkmadan gidin aldırın derim.