Translate

15 Kasım 2009 Pazar

Doğmamış Çocuğa Mektup ve Motosiklet Hayattır

Daha önce Motosiklet Hayattır adlı başlıkta, Murat Z. Özbilgi'nin Motosiklet Hayattır adlı enfes yazısını paylaşmıştım. O başlığı yazarken, yazının kime ait olduğu konusunda tam emin değildim. Çünkü yazıyı Google'da aratınca çıkan ilk linkte, önceden beri severek takip ettiğimiz, güvenebileceğimiz bir motorsever tarafından bu yazının Doğmamış Çocuğa Mektup adlı kitaptan alıntı olduğu iddia ediliyordu ve kitabın en beğendiği kısmının bu bölüm olduğu belirtiliyordu.

Dedim ki böyle bir yazı bu kitaptan çıktıysa şu Doğmamış Çocuğa Mektup'u alıp hemen okuyayım. Sonra bir baktım ki kitap yayından kalkmış. Neyse, yazının bu kitaptan çıkma olduğuna inanarak şansıma küstüm. Ta ki bu sene Can Yayınları kitabı tekrar basmaya karar verene dek. Hemen koştum aldım. Motosiklet Hayattır kısmına gelene kadar heyecanla okudum. Bir baktım kitap bitmiş. Kitapta böyle bir kısım yok. Hayır, kitap güzel, okunası. Kitap hakkında birşey söylemeyeceğim. Bu yazı bu kitapta yer alsa, yer alır yani. Ama yok, yok!..

Nasıl böyle bir iddia ortaya atıldı, anlayamıyorum.

Tekrar tebrikler Murat Özbilgi... Müthiş bir yazı, her okuyuşumda daha da beğeniyorum...