Translate

26 Kasım 2009 Perşembe

Son okuduğum kitap : Serdar Özkan - Kayıp Gül

Bu kitap benim için tam bir fiyasko oldu. Öyle bir reklamı yapıldı ki... Gerek Radikal Kitap'ta, gerek internette ve mağazalarda, Allah Allah diye geliyordu kitap yani... Uluslararası Bestseller olmuş üstelik. Dünya çapında aldığı birkaç yoruma bakılırsa, bir 'masterpiece' okuyacağım diye sevinmiştim. Aldım, okudum. Bir çırpıda bitti. Çoğu yerde sıkıldığım oldu. Sonuçta etkileyici birşey olacak diye hırs yaptım, olmadı. Derinlemesine etki bırakmadı. Hatta hiç etki bırakmadı. Terbiyesizlik olmayacaksa şunu da söylemek istiyorum, bazı yerleri sanki çok amatörce yazılmış gibi.
Sonuç olarak ben bu romanı beğenmedim, sürükleyici değil, Küçük Prens ile karşılaştırılmasına ve uluslararası bestseller nasıl olmuş şaşıyorum.

Detaylı bilgi için: http://www.kayipgul.com