Translate

11 Haziran 2011 Cumartesi

Ben askerdeyken okudum, siz de okuyun

Askerdeyken bol bol kitap okumaya vaktim oldu. Burada o okuduğum kitapların neler olduğunu, keyif alma ve tavsiye ediş sırasına göre grup grup yazacağım. Böylece "son okuduğum kitap" şeklindeki yazılarımı da sonlandırıyorum. Kitap okurken bunu nasıl tarif etsem diye düşünmek istemiyorum çünkü artık.

Birinci grup çok büyük zevkle bir solukta okuduğum kitaplar. Bu gruptaki kitapların yazarlarının diğer kitaplarını da okuyacağım anlamına geliyor bu. İkinci grup yine zevkle biraz daha vakit geçirmece şeklinde okuduğum kitaplar. Üçüncü gruptaki kitaplar daha az merakla, sonunu da bilmek için okuduğum kitaplar. Dördüncü grup ise zorla, başlamış olduğum için bitirmeye çalıştığım kitaplar.

Ahmet Altan - En Uzun Gece
Elif Şafak - Firarperest
Sinan Akyüz - Sevmek Zorunda Değilsin Beni
Wladimir Bartol - Alamut

Kerime Nadir - Hıçkırık
Sunay Akın - Ay Hırsızı
Peyami Safa - Cânân
Jules Verne - İnatçı Keraban

Sinan Akyüz - Yatağımdaki Yabancı
Samipaşazade Sezai - Sergüzeşt
Mehmet Rauf - Eylül

Samurayın El Kitabı Hagakure
Richard Bach - Martı
Cem Şancı - Ayastefanos Yalnızı