Translate

23 Ekim 2009 Cuma

Dün gece büyülendim


Dün gece Beyoğlu Hayal Kahvesi'nde Jülide Özçelik konserine gittim. Öncelikle şunu belirteyim ki sigara yasağı müthiş birşey. Kapalı alanlarda sigara içilmesi yasaklandıktan sonra ilk kez kapalı bir bar konserine gittim ve eve döndüğümde üstüm başım saçlarım sigara kokmuyordu ki bu hayat standartlarımızda ciddi bir yükselme demektir.

Saat 10:45 gibi konser başladı. Albümde olmayan bir parçayla girdiler: Vitrin. Bir Özdemir Erdoğan eseri. Ardından albümden şarkıları sıraladılar Jülide ve ekibi; Mecnunum Leylamı Gördüm, Geçti Dost Kervanı, Anan Var Midur, Kendinle Kalırsın, Kara Toprak ve daha nice. Son olarak da bis tadında Yalan Dünya'yı çaldılar ve 00:15 gibi veda ettiler.

İki saatlik çok kaliteli bir gece yaşadığımı söyleyebilirim. Yalnız gidiyorum diye sıkılacağımdan korkmuştum (konseri beklerken biraz da sıkıldım açıkçası) ancak sahnedeki performans öylesine büyüledi ki beni, iyi ki gitmişim dedirtti. Jülide'ye eşlik eden müzisyenler de (Cem Tuncer (g), Ercüment Orkut (p), Kağan Yıldız (b), Ediz Hafızoğlu (d)) enfesti. Hepsi görevini fazlasıyla yaptılar ve muazzam bir performans sergilediler. Hayal Kahvesi de sevdiğim bir bar. Kaliteli. Bir de içkilerin fiyatları biraz daha ucuz olsa :)

Jülide Özçelik herkese şiddetle tavsiye ettiğim, fakat konserine gitmeye kimseyi kandıramadığım bir müzisyen. Gerçi bu herkesin içinin geçmiş olmasından kaynaklanıyor.

Kendisinin yeni albümlerini hevesle beklemekteyim.