Translate

9 Aralık 2009 Çarşamba

Jazzeeba

Dün Hayal Kahvesi'nde Jazzeeba konserine gittim. Bu topluluğu daha önce ne dinlemiş ne duymuştum. Ameliyattan sonra Hayal Kahvesi'ne uzun süredir gitmemiştim, Jazzeeba ile sezonu açayım dedim ve kalktım gittim.

Jazzeeba Dilek Sert Erdoğan (vo), Cenk Erdoğan (g), Soner Kıvanç (keyb), Cemil Tatlıpınar (b), Kerem Sedef (d), Ümit Onartan (sax)'dan oluşan bir topluluk. Soul, caz, funk, blues karışımı güzel bir müzik yapıyorlar. Konserde bir çok tanıdık parçanın yanısıra, kendi şarkılarına da yer verdiler. Konserden önce Dilek'in zenci gırtlağına sahip olduğunu okumuştum, çok dikkat çekici olmasa da bu doğru. Ama kendisi espritüel bir insan. Seyirciyle iletişim zayıf değil.

Konserden iki not aktarıp noktalıyorum: "Şimdi size 'Benim Komik Sevgilim' adlı şarkıyı çalacağım" diyip 'My Funny Valentine'ı çalması çok hoşuma gitti. Bir de efsanevi Gilda filminden bildiğimiz "Put The Blame On Mame"i canlı dinlemek çok keyifliydi.